Direktlänk till inlägg 2 oktober 2017

Litet spabad utomhus

Av Sten Karlsson - 2 oktober 2017 11:18

JAg har länge velat ha ett eget spabad utomhus som man kan sitta i både på sommaren och på vintern. Drt känns lite tråkigt att det inte blev något spabad den här sommaren man jag tänker inte skjuta upp detta längre nu utan det är dags att köpa ett spabad som man kan ha utomhus på altanen i vinter. Det ska bli väldigt mysigt och sitta i ett utomhus spabad på vinterkvällarna och värma sig i ett varmt bad.

 

Rund pool ovan mark på altanen

   

Häftigt med spabad i anslutning till poolen

 

Stort lyxigt bubbelbadkar på altanen

 

Hade jag haft pengar och om budgeten inte var ett problem skulle jag skaffa mig en stor glasfiberpool med ett stort bubbelbadkar i anslutning till poolen. Det hade verkligen varit något.

 

Men om man ska vara lite mer realistisk så funderar jag på att köpa ett litet spabad som man sedan bygger altanen runt så att det liksom ligger lite mer på marknivå.

 

Glasfiberpool paket och spabad finns att köpa på Buildor

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards